//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome blog . :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: faiezah kodds
Edit by: crayon
Re-Edited By: Imma Nina
Others:   


what ?? it realy cruel ..

Hye korang , lame tak update ..
rindu pulak dekad blog , lame tak usha-2 ..
lagi dua minggu aku akan menghadapi peperiksaan pertengahan tahun ..
cuak gakk . sebab ada masuk bab fom1 , takut tak ingat je ..
paling aku risau , math aku ,, takut kantoi je , hope tak lah .
aku nan si dia dah baik , dah rapat . aku fikir betol ape yang dikate orang ,
tapi sebenar nyer tak pon ,dia tak benci aku .
Sekarang aku risau , kawan-2 aku yang ada salah faham antara diaorang ,
kawan tuh penting , jujur dalam persahabaatan mybe takkan timbulkan masalah .
sekarang kawan-2 aku perangai semua dah lain , takmacam dulu .
tapi ape pon yang mane berubah jadi baik tuh , baguslahh .

Aku nak cerite sikit niy , ada sorang laki , ajak aku couple hanye nak jeles kan
awek lame die je , yeye je cakap sayang aku law , taknak tinggalkan aku law ,
nasib baik aku tak terime die .. huurr -,-"
ko fikir aku ni robot ape , senang2 je nak buad cemgitu ..
harap muke je aku tengok baik , perangai tak seperti pandangan aku .
lepas niy memang aku taklayan ko dahh . walaupon kite niy satu team ..

















#Cantik tak dia yang diatas k.anyz.. tuh kakak angkat aku , wuhhhuuu .
aku sayang die , die baik , cantik , caring .. hope akak takkan lupekan adik ea . sayang
akak sangat-3 ..

#Niy pulak aku nan abang angkat aku , walaupon dah tak rapat ,
 tapi still okay lagi .. hope die pon takkan 
lupe kan aku , adik sayang abang .. 

#Niy k.myra . comeykan . ni pon kakak angkat jugak . selalu msg aku  cam k.anyz
jugak , tapi sekarang die tengah demam , hope cepat sembuh ye kak . 
adik sayang akak sangat ouhh :))


*Okay r sampai disini sahaja cerite aku kali niy , agak panjang
pulak kali ini , k bubye take care everybody ..